قوانین و مقرارت قبل از عضویت یا خرید.

خانه » قوانین و مقرارت قبل از عضویت یا خرید.

خرید کردن هر یک از پروژه ها به منزله ی پذیرفتن شرایط و قوانین زیر می باشد:
۱- نحوه ارائه پشتیبانی

پشتیبانی مجموعه تبلیغاتی آسو برای همه ی پروژه ها موجود در سایت می باشد.لازم به ذکر است در صورتی که هرگونه اشکال در دانلود یا استفاده از پروژه ها پس از دانلود برای کاربران عزیز ایجاد شود با درج تیکت در بخش پشتیبانی و ذکر مشکل بوجود آمده . در کمترین زمان ممکن به شما پاسخ داده خواهد شد.

تبصره ۱ : مدت زمان پشتیبانی برای هر پروژه ارائه شده تا یکسال پس از تاریخ خرید می باشد و پس از آن برای تمدید پشتیبانی لازم است مجدد پروژه خریداری شود.

تبصره ۲ : در صورتیکه مشتریان عزیز پروژه آماده ما را خریداری کرده باشند و از لحاظ تخصصی قادر به کارکردن با پروژه های ما نباشند پرسنل مجرب مجموعه تبلیغاتی آسو آمادگی این را دارند تا بصورت رایگان برای راه اندازی و نحوه ی استفاده از پروژه بصورت تلفنی به مشتریان عزیز مشاوره دهند.

تبصره ۳ : مسئولیت هر پروژه تنها در حدود ویدئوی پیشنمایش داده شده در سایت می باشد بجز بعضی از پروژه ها که در قالب پکیج ارائه می شوند و پیشنمایش آن ترکیبی از چند پروژه می باشد.

تبصره ۴ : در صورتیکه با نام کاربری خود پروژه ایی را خریداری کرده اید تیم پشتیبانی ما موظف است به تیکت های ارسالی که با همین نام کاربری محصول را خریداری کرده است جواب دهند.

۲- محدوده ی فنی پشتیبانی محصولات:

از آنجایکه مشخصات فنی بیشتر پروژه ها در صفحه توضیحات مربوط به هر پروژه ارائه شده است تیم پشتیبانی ما هیچ گونه مسئولیتی را بعهده نخواهد داشت اگر مشکل فنی پروژه مربوط به عدم دقت شما در انتخاب پروژه متناسب با امکانات شما باشد.بعنوان مثال: برخی از پروژه های ما با جدیدترین ورژن افتر افکت یا پریمیر پرو ساخته شده اند و شما بخاطر مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری به هر دلیلی قادر به نصب جدیدترین ورژن و استفاده از پروژه را ندارید.لازم به ذکر است ورژن های نرم افزاری که پروژه های ما را ساپورت میکنند برای دانلود در سایت قرار داده شده اند.

عودت وجه:

از کاربران گرامی خواهشمندیم قبل از خرید پروژه با دقت خاصی همه چیز را در نظر بگیرند. با توجه به اینکه فایل های دانلودی مانند کالا فیزیکی قابل مرجوع نیست بنابرین عودت وجه میسر نبوده و تنها در صورت تشخیص کارشناس پشتیبانی سایت آسو و عدم دانلود از سمت شما عودت وجه انجام می شود.

خرید اشتباه به هیچ شکلی قابلیت تعویض یا تغییر یا عودت وجه را ندارد.