نحوه ایجاد پروکسی سریع در پریمیرپرو

خانه » آموزش ها » نرم افزار » Premiere Pro » نحوه ایجاد پروکسی سریع در پریمیرپرو
زمان : 22 اکتبر 2019 دسته بندی : Premiere Pro, آموزش ها, نرم افزار
رای دادن به نوشته

نحوه ایجاد پروکسی سریع در پریمیرپرو

آیا کامپیوتر شما کار سختی با پرونده های ویدئویی با رزولوشن بالا دارد؟ بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید با پروکسی در Premiere Pro کار کنید.
شاید شما در مورد ویراستارهایی که با یک “پروکسی کار گردش” کار می کنند شنیده باشید. این کاری است که تدوینگران می کنند اگر در اندازه های پرونده بسیار سنگین (مانند فیلم های RAW و ۴K) کار کنند ، فیلمبرداری خود را کاهش دهند. اگر رایانه ای دارید – مانند یک لپ تاپ قدیمی یا یک رایانه شخصی کهولت سن – پروکسی ها می توانند بار زیادی را در زمان ارائه، ارائه دهند و پروژه شما را سریعتر به بازار عرضه کنند. همانطور که ممکن است گردش کار پروکسی به عنوان یک گیج کننده یک نظر برسد ، پریمیرپرو اخیراً استفاده از تنظیمات پروکسی را از طریق Media Encoder بسیار ساده کرده است.

پروکسی چیست؟

به طور خلاصه ، پروکسی ها پرونده های ویدئویی با وضوح پایین هستند که می توانند جایگاه فایلهای ویدیویی با وضوح بزرگتر را در جدول زمانی شما بگیرند. این مهم است زیرا فایلهای کم مصرف در برنامه ویرایش ویدیوی شما سریعتر ارائه می شوند – که مخصوصاً برای RAW و فیلم فشرده نشده مفید است. ویرایشگران هنگام کار بر روی پروژه های دارای ویژگی های بزرگ ، از جریان های پروکسی استفاده می کنند ، بنابراین رایانه ای که در آن کار می کنید ، می تواند بار را برطرف کند.
در گذشته ایجاد پروکسی نوعی کابوس بود. شما مجبور بودید تمام فیلم های خود را بگیرید و از طریق Media Encoder آن را پایین بیاورید. سپس ، پس از وارد کردن و ویرایش در Premiere ، مجبور بودید که کل این فرایند “آفلاین” را طی کنید تا پرونده های کامل را برای جایگزینی پروکسی ها بدست آورید. اکنون ، به لطف برخی به روزرسانی ها در طراحی مجدد اخیر Premiere ، فقط چند کلیک ساده است ، و شما یک جریان کاری کامل پروکسی را آماده کرده اید.

۱٫ مرورگر رسانه را باز کنید

پریمیرپرو
Premiere را باز کنید ، به پنجره پایین سمت راست بروید و صفحه Media Browser را انتخاب کنید. به درایوهای محلی خود بروید و پوشه حاوی فیلم های پرمصرف خود را انتخاب کنید. درست در بالای پیش نمایش های ویدیویی یک کادر با عنوان “Ingest” قرار است کلیک کنید.

۲٫ تنظیمات وارد کردن را تنظیم کنید

روی ابزار آچار کلید باز کردن تنظیمات در سمت راست کادر انتخاب Ingest کلیک کنید. قبل از شروع پروکسی ها ، به تب Scratch Disks بروید و بعد از گذر از طریق رسانه رمزگذار از کجا می خواهید پروکسی های خود را صادر کنید.

پروکسی کردن در پریمیر

از منوی کشویی ، ایجاد پروکسی را انتخاب کنید. در زیر آن ، شما یک لیست طولانی از ایستگاه از پیش تنظیم برای انتخاب دارید.

پروکسی کردن در پریمیرپرو

از پیش تعیین شده کاملاً به گردش کار شما بستگی دارد. اگر با پرونده های Pro Res کار می کنید ، ممکن است بخواهید پروکسی Pro Res را انتخاب کنید تا به عنوان قالب انتخابی خود استفاده کند. رفتن من به هنگام کار بر روی لپ تاپ من یا ۱۰۲۴ × ۵۴۰ Apple Pro Res 422 Proxy یا ۱۰۲۴ ۵۴۰ H.264 است.

پروکسی کردن در پریمیرپرو

پس از وارد کردن تنظیمات مورد نظر خود ، زمان واردات است. کلیپی را که می خواهید بخورید انتخاب کنید و بر روی آنها راست کلیک کنید. Import را از فهرست کشویی انتخاب کنید.

پروکسی کردن در پریمیرپرو

پریمایر به طور خودکار کلیپ های شما را به Media Encoder ارسال می کند و پروکسی هایی را ایجاد می کند که به طور خودکار به کلیپ های داخل پنجره پروژه شما وصل می شوند.

۳٫ ویرایش با Proxies

پروکسی کردن در پریمیرپرو

برای دسترسی به پرونده های پروکسی ، کافی است به پنجره پروژه خود بروید و کلیپ خود را در جدول زمانی خود بکشید. در پنجره برنامه ، دکمه plus را در پایین سمت راست پنجره انتخاب کنید. شما می خواهید یک دکمه به نام Toggle Proxies بکشید که به نظر می رسد دو پنجره با فلش همزمان با یکدیگر است.

پروکسی کردن در پریمیرپرو

این دکمه به شما امکان می دهد هنگام انتخاب ، به کلیپ های پروکسی خود دسترسی پیدا کنید و در صورت مشکل در رندر یا پرش قاب ، به طور چشمگیری زمان پخش خود را تسریع خواهید کرد. اگر می خواهید کلیپ با اندازه اصلی خود را ببینید ، دکمه Toggle Proxy را انتخاب کنید. اکنون ، درست مانند آنچه معمولاً ویرایش کرده اید ، ویرایش کنید.

آیا به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در Adobe Premiere Pro هستید؟ این مقالات را بررسی کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

www.aasoovfx.com

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نظر شما درباره ما

نظر شما درباره سایت