برشهای پنهان در فیلم سال ۱۹۱۷ کجا بودند؟

خانه » آموزش ها » برشهای پنهان در فیلم سال ۱۹۱۷ کجا بودند؟
زمان : 10 اکتبر 2020 دسته بندی : آموزش ها, علم تدوین
رای دادن به نوشته

کات های پنهان

برشهای پنهان در فیلم سال ۱۹۱۷ کجا بودند؟

۱۹۱۷، نام خود را با فیلمی که شبیه به یک “سکانس پلان” است نامگذاری کرد. آنها این کار را با پنهان کردن تدوین انجام دادند. پس آن‌ها کجا هستند؟

فیلم «۱۹۱۷» یک فیلم سینمایی انگلیسی در ژانر «حماسی – جنگی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «سم مندس» است در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. مندس فیلمنامه این فیلم را با همراهی «کریستی ویلسون» و با الهام از خاطره‌ای که پدربزرگش برای او تعریف کرده بود نوشته است … داستان فیلم در بهار سال ۱۹۱۷ و در طی جنگ جهانی اول در شمال فرانسه رقم می‌خورد، 
نوع فیلمبرداری «۱۹۱۷» آنقدر زیرکانه بوده که گاهی تشخیص کات‌های آن بسیار دشوار است. در مجموع در این فیلم ۳۴ کات مخفی وجود دارد و جالب است بدانید که طولانی‌ترین برداشت فیلم حدود ۸٫۵ دقیقه و کوتاه‌ترین آن، تنها ۳۹ ثانیه بوده است …

۱۹۱۷، کار بزرگی برای پنهان کردن تدوین ها انجام می‌دهد، بنابراین آن‌ها برای بیننده واضح نیستند.

بیایید این فیلم را  بررسی کنیم ، که در آن نشان می دهد برش ها کجا هستند و چگونه بوجود آمده اند .

برشهای ( کات های ) پنهان در سال ۱۹۱۷ کجا بودند؟

خلق فیلمی مانند سال ۱۹۱۷ فرایندی در برنامه ریزی و مسدود کردن است. شما باید محل برش را انتخاب کنید اما همچنین مخاطب را فریب دهید تا فکر کند هر shot به طور طبیعی ادامه دارد.

خوب، چطور انجامش دادن؟

یکی از استراتژی هایی که آنها به کار بستند ، حرکت دادن اشیایی جلوی دوربین بود ، مانند گاری یا فقط راه رفتن یک سرباز. این قاب را به طور کامل مسدود کرد. تکنیک دیگری که آنها استفاده کردند سیاه نمایی دوربین بود ، مثل وقتی که در پناهگاه غوطه ور شدند و از آن بیرون آمدند.

این فقط مربوط به مسدود کردن کادر نیست. آن‌ها از اجسام solid objects مانند میله حصار برای ایجاد نقطه مرجعی استفاده کردند که به آن‌ها اجازه می‌داد تا زمانی که بازیگران مبهم بودند، قطع شوند.
آن‌ها همچنین از کلوزآپ شدید با pans استفاده کردند تا زمانی که یک نفر از کادر خارج شد، حرکت pan ایجاد کنند.

۱۹۱۷ داستان واقعی: چه مقدار از فیلم واقعی بود

بنابراین قابل فهم است که بیشتر اوضاع و احوالات در حدود سال ۱۹۱۷ معطوف به شگفتی های فنی فیلم و به طور خاص حیله ظاهری آن در ظاهر شدن در یک شات بوده است. در حالی که دوربین در سال ۱۹۱۷ از یک پلان به پلان دیگر بریده می شود ، فیلم کاملاً چشمگیر در پوشاندن مکان هایی است که این برش ها اتفاق می افتد ، اما اگر فیلم از نزدیک بررسی شود ، مناطقی از ۱۹۱۷ که دوربین برش دارد قابل مشاهده است . در اینجا ۳۴ برش دوربین که در سال ۱۹۱۷ مشاهده کردیم وجود دارد:

کات – اسکوفیلد و بلیک پس از دریافت سفارشات خود از سنگر خارج می شوند

اولین برش پنهان در سال ۱۹۱۷ درست پس از ماموریت این دو سرباز انجام می شود. ویلیام اسکوفیلد و تام بلیک ، سرباز لنس ، با بازی جورج مك كی و دین چارلز چاپمن به سنگر افسر فرمانده خود احضار می شوند و به آنها دستور داده می شود كه پیامی برای جلوگیری از نبرد آینده گردان انگلیسی دیگر با نیروهای آلمانی صادر كنند ، مأموریتی كه باید به دلیل قطع شدن خطوط ارتباطی با پای پیاده انجام دهید. همانطور که اسکوفیلد و بلیک از سنگر خارج می شوند ، صفحه قبل از ظهور مجدد هر دو در سنگر لحظه ای سیاه می شود و اینجاست که اولین برش دوربین سال ۱۹۱۷ اتفاق می افتد.

برش – سربازانی که از جلوی دوربین در سنگر عبور می کنند

در حالی که اسکوفیلد و بلیک برای تحویل سفارشاتی که دریافت کرده اند از طریق سنگر عبور می کنند ، برخی دیگر از سربازان نیز از جلوی دوربین عبور می کنند که در جهت مخالف حرکت می کنند. این اسکوفیلد و بلیک را برای یک ثانیه از دید مخاطب پنهان می کند و برش مخفی بعدی سال ۱۹۱۷ را امکان پذیر می کند.

برش – دوربین به عنوان شوفیلد و بلیک از طریق شیار می چرخد

در حالی که شوفیلد و بلیک از طریق سنگر برای برقراری ارتباط با سفارشات خود ادامه می دهند ، به عنوان بخشی از تبادل گفتگوی مداوم ، دوربینی وجود دارد. این امر همچنین به منظور تسهیل برش بعدی فیلم است.

برش – تکرار سربازانی که از جلوی دوربین در سنگر عبور می کنند

همان ترفندی که برای تنظیم دومین برش مخفی ۱۹۱۷ به کار رفته است ، یک بار دیگر در سنگر تکرار می شود ، برخی دیگر از سربازان بار دیگر از جلوی دوربین عبور می کنند تا لحظه ای عمل اصلی را از دید مخاطب پنهان کنند. مانند قبل ، این امکان را برای برش دوربین بعدی فیلم فراهم می کند.

برش – تپه ای که هنگام خروج از جلوی اسکوفیلد و بلیک می گذرد

هنگامی که اسکوفیلد و بلیک کاملاً آماده مأموریت خود می شوند ، هر دو از سنگر بالا می روند و از طریق میدان جنگ گل آلود برای انجام دستورات خود رژه می روند. در یک لحظه ، یک تپه کوچک از جلوی دوربین عبور می کند و این دو نفر را برای لحظه ای از دید مخاطب مسدود می کند ، قبل از اینکه دوباره آنها را در سمت دیگر ببینیم. این نیز جایی است که برش بعدی ۱۹۱۷ اتفاق می افتد.

برش – شوفیلد و بلیک پس از عبور از زمین لجن به داخل پناهگاه پیاده روی می کنند

پس از آنکه اسکوفیلد و بلیک بدون آسیب از میدان نبرد خالی رد شدند ، هر دو وارد پناهگاه دیگری می شوند که به آنها پوشش موقتی را می دهد تا توسط هواپیماهایی که بالای سر پرواز می کنند دیده شود. با ورود آنها ، صفحه نمایش یکبار دیگر سیاه می شود و برش بعدی خود را به سال ۱۹۱۷ می دهد.

برش – انفجار در پناهگاه

استراحت کوتاه مدت اسکوفیلد و بلیک در مقابل تهدیدهایی که در خارج از آنها انجام می شود با خاموش شدن بمبی در داخل سنگر پایان می یابد و اسکوفیلد را در زیر انبوهی از آوار دفن می کند تا زمانی که بلیک او را بیرون می کشد. این انفجار همچنین یک فلش بزرگ را روی صفحه قرار می دهد تا شخصیت ها را تنظیم کند و از منظره تنظیم شود. این همچنین یک تاکتیک برای پنهان کردن برش دوربین است که در چندین نقطه دیگر در طول سال ۱۹۱۷ تکرار خواهد شد.

برش – لاشه مخزن از جلوی دوربین عبور می کند

برش بعدی ۱۹۱۷ در حالی است که شوفیلد و بلیک پس از ترک پناهگاه به سفر خود ادامه می دهند. با رفتن آنها ، یک تانک تخریب شده از جلوی دوربین عبور می کند و آنها را از دید مخاطب مسدود می کند و پنجره فیلم را تنظیم می کند تا برش دیگری پنهان شود.

برش – دیوار آجری در مزرعه

در حالی که اسکوفیلد و بلیک به جلو ادامه می دهند ، آنها به یک زمین باز می روند. در این مرحله ، آنها از یک دیوار آجری در مزرعه عبور می کنند. با عبور از جلوی دوربین ، امکان برش مجدد وجود دارد.

کات – سقوط هواپیما
برش پنهان بعدی سال ۱۹۱۷ هنگامی است که اسکوفیلد و بلیک وارد یک مزرعه خالی می شوند. این دو نفر سه هواپیما را در یک جنگ از دور مشاهده می کنند و وقتی یکی از آنها سرنگون می شود و درست در وسط انبار سقوط می کند مجبور به فرار می شوند. این مقدار زیادی آتش و دود به همراه دارد که برش را پنهان می کند.

کات – وقتی اسکوفیلد به گردان جدید می پیوندد ، دوربین از پشت خانه عبور می کند

در حالی که اسکوفیلد در سوگ مرگ بلیک است ، یک گردان انگلیسی دیگر به مأمور فرماندهی کاپیتان اسمیت ، با بازی مارک استرانگ ، به مزرعه می رسد و اسکوفیلد را به مقصد می رساند. در حالی که اسکوفیلداز مزرعه برای کامیون گردان خارج می شود ، او و اسمیت هنگامی که از خانه در مزرعه می گذرند برای لحظه ای از دید مسدود می شوند ، در حالی که دوربین در بیرون قرار دارد.

برش – دوربین هنگام سوار شدن بر کامیون از پشت سرباز دیگری عبور می کند

برش بعدی ترفندی است که فیلم چندین بار می کشد. هنگامی که اسکوفیلد سوار کامیون می شود ، دوربین از پشت سرباز دیگری که در آن است عبور می کند و در حالی که اجازه برش دوربین را دارد ، اسکوفیلد را از دید پنهان می کند.

برش – دوربین هنگام سوار شدن بر کامیون از پشت سرباز دیگری عبور می کند

برش بعدی ترفندی است که فیلم چندین بار می کشد. در حالی که اسکوفیلد سوار کامیون می شود ، دوربین از پشت سرباز دیگری عبور می کند و اسکوفیلد را از دید پنهان می کند در حالی که اجازه برش دوربین را می دهد.

برش ها – دوربین دوباره از پشت سربازان روی کامیون عبور می کند

در اینجا ، مندس موفق می شود پس از گرفتار شدن کامیون در گل و لای ، چند برش دیگر را پشت سر هم نسبتاً سریع انجام دهد. همانطور که اسکوفیلد و سایر سربازان پیاده می شوند تا کامیون را آزاد کنند و دوباره سوار کامیون می شوند ، همان روش قبلی برای پنهان کردن کات های دوربین اعمال می شود. هنگامی که گردان به یک پل تخریب شده می رسد ، اسکوفیلد مجبور می شود که حرکت کند و پیاده راه را ادامه دهد ، با همان تکنیکی که بار دیگر از کامیون برای آخرین بار خارج می شود ، استفاده می کند.

برش – اسکوفیلد پس از شلیک به کلاه ایمنی سیاه می شود

در مرحله بعدی ، در سال ۱۹۱۷ به راحتی برش خورده است. در ادامه کار اسکوفیلد ، او خود را درگیر آتش سوزی با یک سرباز آلمانی تنها در یک خانه متروکه می بیند. در حالی که اسکوفیلد موفق می شود به ساختمان راه پیدا کند ، از پله بالا می رود و در اتاق را پیدا می کند که سرباز دیگر از آنجا بسته است. اسکوفیلد در را باز می کند ، آماده است دشمن خود را بیرون بکشد ، هر دو به محض این که یک گلوله دریافت کنند. گلوله از طرف حریف اسکوفیلد به کلاه ایمنی اش برخورد می کند و او را از پله به زمین می اندازد و او را سرد بیرون می زند. از اینجا ، صفحه نمایش برای چند ثانیه کاملاً سیاه می شود و اجازه می دهد برشی در کل فیلم وجود داشته باشد که با چشم غیر مسلح قابل تشخیص است.

برش – وقتی اسکوفیلد به دوربین می آید از پنجره خارج می شود

برش بعدی سال ۱۹۱۷ پس از به هوش آمدن اسکوفیلد مشاهده می شود. هنگامی که او آماده می شود از پله به عقب برگردد و از ساختمان خارج شود ، دوربین از طریق اتاقی که دشمن در حال حاضر مرده اش در آن قرار دارد و از پنجره خارج می شود ، به جلو حرکت می کند. این امکان را برای برش دیگر فراهم می کند و دوربین هنگام خروج از ساختمان با اسکوفیلد در بیرون از زمین ملاقات می کند.

برش – صفحه نمایش با روشن شدن اسکوفیلد در حین آتش سوزی سیاه می شود

در حالی که اسکوفیلد به جلو ادامه می دهد ، در حالی که سعی می کند توسط سربازان دشمن دیده نشود ، از بین ویرانه های یک شهر قدیمی قدم می زند. این صحنه از طریق ترکیبی از آتش دور و شراره ها توسط سربازان آلمانی به هوا شلیک می شود. اینجاست که صفحه نیز لحظه ای دوباره سیاه می شود و جایی که برش بعدی فیلم می رسد.
برش – اسکوفیلد از پنجره زیرزمین می گذرد تا از یک سرباز پیگیر فرار کند

اسکوفیلد فقط قبل از اینکه توسط یک سرباز آلمانی مشاهده شود ، هنگامی که در حال شلیک به او تعقیب می کند ، به شهر می رسد. اسکوفیلد موفق می شود با بالا رفتن از پنجره زیرزمین خانه ای فرسوده و با هدف ایجاد برش بعدی ، از تعقیب کننده خود طفره رود.

کات – Schofield از زیرزمین بیرون می رود

اسکوفیلد برای مدت چند دقیقه در زیرزمین مهلت می یابد ، جایی که یک زن را پیدا می کند که از یک نوزاد محافظت می کند و برای چند دقیقه با او درگیر می شود. هنگامی که اسکوفیلد برای تکمیل ماموریت خود عزیمت می کند ، برش بعدی هنگامی رخ می دهد که صفحه نمایش هنگام خارج شدن از زیرزمین دوباره سیاه می شود.
برش – دوربین به دور یک دیوار آجری می رود و اسکوفیلد را دوباره در طرف دیگر نشان می دهد

همانطور که اسکوفیلد به شهر می رود ، با عبور یک دیوار آجری از جلوی دوربین ، دید مخاطب از او بار دیگر پنهان می شود. این اجازه می دهد تا دوربین پس از عبور از دیوار ، دوباره برش یابد و از طرف دیگر با اسکوفیلد ملاقات کند.

برش – اسکوفیلد برای فرار از سربازان پیگیر به رودخانه می پرد

یکی دیگر از بریدگی های ۱۹۱۷ که به راحتی کشف می شود ، هنگامی است که پوشش شوفیلد منفجر می شود و او خود را در حال فرار از گروهی از سربازان آلمانی در منطقه می بیند. اسکوفیلد برای فرار از تیراندازی و تعداد بیشتر آنها ، از یک طاقچه به رودخانه ای در زیر و درست به برش بعدی می پرد.

برشها – اسکوفیلد در حال حرکت است و از یک آبشار پایین می رود

پس از آنکه Schofield به سمت رودخانه خیز برداشت تا از آتش دشمن بگریزد، سه برش بعدی در حالی پراکنده می‌شوند که در جریان تند آب‌ها قرار دارد. یکی از این بریدگی‌ها همچنین به طور استراتژیک در زمانی که Schofield از آبشار پایین می‌رود، قرار داده می‌شود.

کات – اسکوفیلد پس از خروج از رودخانه از تپه بالا می رود

هنگامی که حرکت اسکوفیلد به سمت پایین تندروها به پایان رسید ، او از رودخانه بالا می رود و شروع به پیاده روی در یک تپه نسبتاً شیب دار می کند ، و یک گردان دیگر از سربازان را در بالا پیدا می کند. همانطور که اسکوفیلد از تپه بالا می رود ، برش بعدی هنگامی رخ می دهد که درختی از جلوی دوربین عبور می کند.

برش – هنگامی که گردان به نبرد می رود ، دوربین از پشت سربازان دیگر عبور می کند

وقتی اسکوفیلد متوجه شد واحدی را پیدا کرده است که وظیفه دستیابی به آن را داشته است ، از زمانی که سربازان برای حمله آماده می شوند ، می ایستد تا حمله قریب الوقوع را متوقف کند. هنگامی که سربازان برای نبرد قریب الوقوع به داخل سنگر نزدیک می روند ، دوربین برای برش بعدی از پشت برخی از سربازان عبور می کند.

برش – بمب هنگامی که اسکوفیلد برای یافتن فرمانده تلاش می کند خاموش می شود

اسکوفیلد به درون سنگر می رود و با عصبانیت سعی می کند افسر فرمانده را برای متوقف کردن جنگ پیدا کند. همانطور که او این کار را می کند ، یک بمب منفجر می شود و باعث ایجاد انفجار شن و دود می شود که مانع از نمایش  تصویر برای مخاطب در صفحه می شود و به دوربین اجازه می دهد تا دوباره برش یابد.

دوربین برش می خورد همانطور که اسکوفیلد سعی می کند فرمانده را پیدا کند

در حالی که اسکوفیلد به جستجوی فرمانده ادامه می دهد ، برش بعدی یکی از اولین مراحل در آغاز ۱۹۱۷ است ، در حالی که اسکوفیلد تلاش می کند پیام خود را تحویل دهد ، دوربین در حال چرخش است تا عملکرد داخل سنگر را نشان دهد.

کات – Schofield در سراسر میدان جنگ

با اتمام وقت اسکوفیلد برای یافتن فرمانده و با شروع جنگ ، وی چاره ای جز صعود از سنگر و دویدن با سرعت در سرتاسر میدان نبرد با سربازان دیگرش که به نبرد می پردازند ، ندارد. در اینجا است که کات دیگر از طریق انفجار ایجاد شده توسط یکی از بسیاری از بمب ها رخ می دهد.

برش – انفجار هنگام ورود مجدد اسکوفیلد به گودال

Schofield موفق می شود زنده از آن طرف میدان جنگ عبور کند و دوباره وارد منطقه سنگر شود که سنگر فرمانده در آن قرار دارد. در این مرحله ، انفجار دیگری رخ می دهد که در برش دیگری بوجود می آید.

برش – ورود به پناهگاه با سرهنگ مکنزی

Schofield سرانجام موفق شد افسر فرمانده گردان ، سرهنگ مکنزی را با بازی بندیکت کامبربچ پیدا کند. در اینجا ، با ورود اسکوفیلد به پناهگاه مکنزی ، دوربین دوباره قطع می شود.

برش – دوربین پس از تحویل پیام توسط اسکوفیلد در پناهگاه می چرخد

پس از مکان یابی سرهنگ مکنزی ، اسکوفیلد با موفقیت دستورات لغو حمله را ارائه می دهد ، که مکنزی از آن هیجان زده نیست. چرخش دوربینی که برای تسهیل برشهای دیگر فیلم استفاده شده است نیز در اینجا استفاده می شود ، دوربین پس از تحویل سفارشات توسط اسکوفیلد در حال چرخش است.

برش – صحنه نهایی توسط درخت

اسکوفیلد پس از پایان ماموریت خود ، پناهگاه را ترک می کند و ستوان دیگرش ستوان جوزف بلیک را با بازی ریچارد مادن پیدا می کند و مجبور می شود خبر مرگ برادرش تام را زودتر بدهد. اسکوفیلد خسته و فرسوده سرانجام کنار درختی نشسته و به چند عکس از همسر و فرزندانش نگاه می کند ، و فیلم با عبور از روی درخت در یک برش نهایی قرار می گیرد.

در این ویدئو فقط محل کاتها با متن مشخص شده و تصویر فریز نمی شود . این ویدئو از کیفیت بالاتری برخوردار است .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

با در نظر گرفتن بسیاری از برش های دوربین در طول فیلم ، تحسین فیلم سال ۱۹۱۷ برای برتری فنی بسیار شایسته است. حیله مداوم تک شات به سختی انجام می شود ، و مطمئناً این مهم بیشتر زمانی است که هدف این است که یک فیلم کامل و دو ساعته به یک برداشت واحد شباهت داشته باشد ، اما اعلام اینکه “ماموریت انجام شده” با ابزارهای مختلفی که ۱۹۱۷ هر نقطه ای را که یک شات پایان می یابد و بعدی شروع می شود ، پوشانده است.

لینک های دانلود فیلم ۱۹۱۷

HD 1080p ۲٫۱۰ GB   دانلود فیلم    زیرنویس
HD 720p ۱٫۰۲ GB   دانلود فیلم   زیرنوس
HD 480p ۶۲۰ MB   دانلود فیلم   زیرنویس

اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در حوزه تدوین هستند، موارد زیر را بررسی کنید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر شما درباره ما

نظر شما درباره سایت